Taksometru Pārvadājumu Nozares Darba Devēju organizācija

Taksometru Pārvadājumu Nozares Darba Devēju organizācija

 


Grozījumi Autopārvadājumu likumā ir izsludināti 28.06.2019


Lūdzu pievērst uzmanību, ka valsts stratēģiski svarīgos transporta punktos ar likumu piespiež uzņēmējus nodrošināt diennakts paklpojuma nodrošināšanu. Ja nakts stundās nav pasažieru, tad vienalga taksometra vadītājam ir jāstrādā. LR Satversme 106.pantā piespiedu darbu aizliedz. Tas nozīmē ka valsts ar likumu garantē dotācijas. Starptautiskie transporta punkti nav tikai Rīgā, bet arī Ventspilī, Liepājā, Daugavpilī, Rēzeknē un citur kur cauri iet starptiskie maršruti. Nakts darbs tiek apmaksāts divkārši. Minimālā stundas tarifa likme ir EUR 2.70. Bet VID pieprasa vidējo algu valstī 2.70x3= 8.10. Bet nakts darbs tiek apmaksāts dubultā! Secinājumus izdariet paši un sāciet gatavot saskaņojumus un dokumentus.

Tarifu aprēķināšanas metodika nemainās:

Pēc LR likumdošanas normatīvajiem aktiem minimālā stundas tarifa likme ir EUR 2.70, bet taksometra vadītājs arī grib pelnīt vidējo darba algu t.i. EUR 8.10 stundā.

Pēc taksometru tarifu regulēšanas teorijas – taksometru tarifs sastāv no laika tarifa un izstrādes tarifa.

Laika tarifam ir 2 daļas:

1. Nolīgšanas tarifs – laiks, kas paiet no viena pasažiera apkalpošanas līdz nākošajam.

2. Laika samaksa par ceļā pavadīto laiku turp un atpakaļ 8.1x 2/ 60= EUR 0.27 /1 min

Attāluma tarifam ir jāsedz visi izdevumi, degviela, remonti, amortizācija, līzigs, apdrošināšana, licences, firmas uzturēšana, PVN un visi pārējie nodokļi u.t.t.

Paši ievietojiet savus ciparus VID būs sajūsmā, bet vai kāps iekšā pasažieri? No 2011.gada VID nav atradis nevienu firmu,kura būtu balta. Tagad sabiedrības interesēs bloķē bankas kontus un aizliedz darījumus ar skaidro naudu. Saimniecisko darbību neaptur, bet atļauj veikt naturālo apmaiņu kā pirms 4000 gadiem.

 

 

Komentāri (0)  |  2019-06-29 21:11  |  Skatīts: 264x
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ